Specjalista ds obsługi reklamacji - JHM Development
Zadzwoń i zamieszkaj
tel. 46 833 95 89

Specjalista ds obsługi reklamacji

Specjalista ds. obsługi reklamacji
(praca na terenie całego kraju)


Zakres obowiązków:

1. obsługa procesu reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury w tym:
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych w rozbiciu na inwestycje, w tym ewidencjonowanie usterek w systemie SAP,
  • formalna i prawna weryfikacja zasadności zgłoszeń reklamacyjnych,
  • wyjaśnienia przyczyn reklamacji,
  • ustalanie kosztów związanych z reklamacją oraz uzyskanie akceptacji wysokości tych kosztów przez Zleceniodawcę,
  • udział w naradach organizowanych na miejscu usterki.
2.współpraca z wykonawcą lub podwykonawcami, nadzór nad terminową i jakościową realizacją procesu reklamacyjnego przez podwykonawców, w tym nad pracą serwisantów,
3.stały kontakt z klientem zgłaszającym reklamację, bieżące informowanie klienta o statusie procesu reklamacyjnego,
4.przygotowywanie i odpowiedzialność za dokumentację związaną z procesem reklamacyjnym,
5. współpraca z Działem Sprzedaży, Kierownikiem Utrzymania Nieruchomości, Działem Realizacji Inwestycji.
6. udział w odbiorach końcowych i gwarancyjnych inwestycji od Generalnego Wykonawcy,
7. kontrola procesu usuwania usterek zgłaszanych w okresie gwarancyjnym i obiektów,

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne w zakresie budowlanym lub instalacyjnym ;
  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności: konstrukcyjno – budowlanej lub instalacyjnym;
  • atutem będą świadectwa kwalifikacyjne „D” lub „E” w zakresie urządzeń, instalacji i sieci energetycznych i ciepłowniczych,
  • dodatkowym atutem będzie praca w działach utrzymania jakości, gwarancji i reklamacji, szczególnie w budownictwie mieszkaniowym;
  • znajomość rynku usług budowlanych i instalacyjnych;
  • minimum 2 - letnie doświadczenie w wykonawstwie, nadzorze lub eksploatacji ;
  • samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność;
  • komunikatywność, łatwość wyrażania opinii w mowie i piśmie;
  • asertywność i zdecydowanie;
  • zdolność analitycznego myślenia oraz łatwość podejmowania decyzji.

Oferujemy:
  • stabilność i atrakcyjne warunki zatrudnienia na umowę o pracę lub kontrakt ;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności ;
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne narzędzia pracy.
 

Kontakt: CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać mailem na adres: sekreatariat@jhmdevelopment.pl  z adnotacją w tytule: Specjalista ds. obsługi reklamacji.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
© JHM DEVELOPMENT S.A. ul. Unii Europejskiej 18, 96-100 Skierniewice, tel: 46 833 95 89, E-mail: sekretariat@jhmdevelopment.pl, NIP: 8361812427

projekt i realizacja: Agencja Interaktywna PROPERIS | CMS FlexiWeb